Maafkan Aku

Posted: by ModulaOblongata in Labels:

Maafkan aku kalau aku ada buat silap. Mungkin belum masa untuk aku nak cerita satu-satu kat kau. Mungkin aku belum bersedia untuk tu. Maafkan segala kekurangan aku. Aku tahu aku naif dalam benda ni. Aku tahu aku terlalu menyakitkan bagi kau. Maafkan aku. Mungkin kata-kata aku boleh buat kau berdarah. Mungkin juga boleh buat kau separuh mati. Mungkin aku tak tau nak minta maaf kat kau.

Mungkin aku pernah buat kau bahagia, derita, sengsara. Tapi tu semua dulu. Mungkin sekarang aku seolah-olah nak membawa hati aku yang dulu pernah dipijak ke tempat yang aku sendiri tak tahu. Bukan tak nak jernihkan yang dah keruh.

Sekarang aku ada hidup aku. Walaupun aku sendiri tak tahu apa penghujungnya. Tapi aku doakan aku bahagia. Dan kau, aku doakan supaya kau bahagia jugak. Mungkin aku, kau, kau, kau, kau, kau dan kau perlukan masa untuk fikir dan jernihkan sendiri. Aku mungkin tak mampu. Aku bodoh. Walau kau tak cakap macam tu. Tapi, siapa kau nak menilai hidup aku? Apa yang jadi tu bagi aku semua dah lepas. Aku minta maaf sangat.

Mungkin entry ni ada kena mengena dengan kau, kau, kau, kau, kau dan kau. Minta Maaf. Mungkin ini satu permulaan bagi korang.