Finally, Someone Let Me Out From My Cage

Posted: by ModulaOblongata in Labels: , , ,

Akhirnya! Alhamdulillah. Atas apa yang aku, mak aku, abang aku, awek aku, dan semua yang mendoakan untuk aku. Aku nak ucapkan terima kasih sangat. Isnin minggu depan aku akan menjalani kehidupan seorang yang bekerjaya. Semalam temuduga, semalam jugak confirm kerja. Walau apapun yang aku kerja. Insyaallah aku akan buat yang terbaik. Aku dah tak larat nak "duduk" lagi kat tempat yang sama. Semoga perjalanan aku lepas ni lebih dipermudahkan dah diberkati. Cewwah! Gugup, berdebar, suka, teruja, akhirnya aku lega.

Besok, aku akan balik ke Kampung bersama kekasih yang dichentai. Banyak plan untuk besok. Tak tau jadi ke tak. Aku dah rindu kat bundle Big E Bahau. Kekasih nak buat "renovation" . Harap perjalanan kami selamat esok. Semoga sampai ke destinasi. Lagu nak layan dalam kereta besok dah ada. Semalam kekasih buat fraud. Mekasih kekasih. Dah nak berhenti dah kan? Hehe.

Hari Sabtu pulak nak pergi kenduri Makcik Lah. Salah seorang makcik yang minat sangat dengan WWF & WWE. Tak tau la sekarang dia minat lagi ke tak. Anak dia yang bongsu nak kahwin. Makcik Lah ni jiran aku masa duduk kat Lepar Hilir. Anak dia yang nak kahwin ni nama dia Mahirah (kot). Aku bila lagi? Sabar, lagi 10,000 je lagi. Haha.

Apapun, bulan Muharam jugak permulaan aku. Moga semuanya baik-baik belaka. Kurangkan kontroversi, tingkatkan prestasi. Chow!