Wild Child

Posted: by ModulaOblongata in Labels:

Menunggu ketibaan Nasi-nasi goreng Wak Jono

Lama aku tak update blog ni due to sibuk + sakit + internet payah nak dapat. So, dengan apa yang aku ada sekarang ni, aku akan update sikit blog ni. Baru-baru ni aku ada ke Melaka atas urusan kerja. Rezeki aku kat Melaka kali ni aku dapat Jeans hitam Northern Rock (F.O.S Dataran Pahlawan), Military Cap Hitam, baju cetakan anak Melaka (Booyod) sehelai, Lighter Peluru Berpandu, Haha. Sponsored tu. On the way balik ke Selatan, singgah kat R&R Pagoh, aku belasah durian. Amacam? Akan kembali ke Melaka insyallah untuk mencari lubuk-lubuk yang perlu menyelam kat sana. Masih belum puas. Mencari mood bersama Chenta. Itupun kalau ada duit.

Untuk tontonan filem tahun ni, Paranormal Activity 2 berjaya buat aku menjerit. Aku Masih Dara, Damping Malam, yang tak kurang hebatnya. Untuk pencipta-pencipta filem tempatan. Tahniah! Buat la lagi cerita hantu. Buat banyak-banyak.

Aku dah tak hebat menulis. Mungkin sebeb hingus yang membanjiri hidung aku kali ni. Biasalah, musim-musim banjir ni.